|
به گزارش نفت نیوز، پیش از مروی آقای دکتر قاسم طالع این مسوولیت را بر عهده داشت. بر پایه این گزارش، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور مدیرعامل ، معاونین ، روسا و جمعی از همکاران ستادی در سالن اجتماعات ستاد سازمان برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمد جواد کیان مدیرعامل سازمان با تقدیر از اقدامات دکتر طالع در زمان تصدی ریاست روابط عمومی سازمان وی را از همکاران فعال برشمرد و در عرصه های دیگر سازمانی برای وی آرزوی موفقیت کرد.
دکتر کیان در ادامه افزود : روابط عمومی چراغ روشنگر مدیریت هر مجموعه می باشد و روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز باید با برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی های لازم باید زمینه ساز تعامل و ارتباط موثر و مفید سازمان با خانواده بزرگ صنعت نفت باشد. مدیرعامل سازمان توجه ویژه به روابط عمومی الکترونیک را از مهمترین رؤس کاری در این حوزه برشمرد و افزود : در کنار بسترسازی مناسب برای این امر با توجه به نیاز مجموعه تحت پوشش سازمان که مخاطبین عام را نیز در بر میگیرد باید اطلاع رسانی به موقع را به شیوه سنتی نیز کماکان در کنار شیوه های نوین اطلاع رسانی حفظ کرد.
دکتر کیان در ادامه انتشار ماهنامه "پیام سلامت" و کتابچه های سلامت را بسیار تأثیر گذار دانست و گفت : روابط عمومی باید با توجه ویژه به این دو محصول خاص اطلاع رسانی سازمان و هر چه پربارتر کردن آنها سعی کند از این طریق در میان خانواده های همکاران صنعت نفت نفوذ کند تا بهترین و به روزترین اطلاعات بهداشتی و درمانی را در اختیار آنان قرار دهد.
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای دکتر مروی رییس جدید روابط عمومی سازمان آروزی موفقیت کرد و با حساس شمردن عرصه روابط عمومی خواستار توجه ویژه وی به کار تیمی و اجرای ایده های جدید و تأثیرگذار شد.
در ادامه دکتر قاسم طالع رییس پیشین روابط عمومی سازمان با تبریک به دکتر مروی از حمایتها و توجهات مدیرعامل سازمان به روابط عمومی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند درسطح سازمان با همکاری خود به تعالی سازمان و رسیدن به اهداف والای آن کمک کند. طالع همچنین از همکاری پرسنل روابط عمومی در دوران تصدی ریسات این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.
سپس دکتر جواد مروی رییس جدید روابط عمومی سازمان با قدردانی از زحمات دکتر طالع روس برنامه های خود در هفت محور بیان کرد:
1. برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت برای رسیدن به روابط عمومی الکترونیک با توجه ویژه به غنی سازی سایت سازمان 2. توجه ویژه به آموزش همکاران روابط عمومی ها و طرح تکریم مناطق بیست گانه سازمان در زمینه فعالیت های مرتبط 3. تجهیز و به روز رسانی امکانات سمعی و بصری روابط عمومی های مناطق بیست گانه 4. توجه ویژه به اطلاع رسانی در تمامی حوزه ها با رویکرد معرفی خدمات سازمان 5. تعامل سازنده تر با همکاران سازمان و مدنظر قرار دادن دیدگاه های آنان 6. جلب مشارکت تمامی همکاران سازمان در سطح مناطق بیست گانه سازمان جهت غنی سازی هر چه مطلوبتر ماهنامه پیام سلامت 7. منسجم کردن فعالیت های طرح تکریم در سطح مناطق بیست گانه سازمان
|